Omschrijving
Wat wij doen:
Onze onderneming is op 1 april 1958 opgericht. Sinds het jaar 1988 is de onderneming explosief gegroeid, werkten we in 1988 nog met 3 fulltime medewerkers en 1 parttime medewerker, op dit moment is dat 5 fulltime medewerkers en 4 parttime medewerkers.
Wij zijn als kantoor gekwalificeerd en toegelaten tot de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen, kortweg NOAB. Zo beschikken wij over de kennis van ruim 1000 collega's door het hele land. Hiermee blijven wij op de hoogte van de laatste wetswijzigingen die ingrijpen op het midden en kleinbedrijf.
Tevens zijn wij in het jaar 2003 lid geworden van het Nederlands College van Belastingadviseurs, nu Register Belastingadvieseurs. Hiermee willen wij onze fiscale kennis uitbreiden, zodat wij u nog beter van dienst kunnen zijn.Service:
Alleen op afspraak, Adviseren en ondersteunen invullen formulieren
Toegankelijkheid:
Begane grond
Doelgroep:
Bedrijven, MKB, ZZP, Vermogende particulieren
Diensten voor bedrijven:
Belastingadvies, Boekhouding, Financiële administratie, Inkomstenbelasting verzorgen, Jaarrekening opstellen, Loonbelasting verzorgen, Omzetbelasting verzorgen, Salarisadministratie / loonadministratie, Startersbegeleiding, Vennootschapsbelasting verzorgen, Aanvragen VAR, Interim werkzaamheden, Financiële planning
Diensten voor particulieren:
Aangifte inkomstenbelasting, Aanvraag (voorlopige) teruggave belastingen, Aanvraag toeslagen, Aangifte erfbelasting, Kinderopvangtoeslag
Aangesloten bij / Certificering:
NOAB, Lid van Register van Belastingadviseurs