MBM 0341-431360: Prijs goede ZZPer particulier gezocht voor aangifte.
✅ TIP: ( Vergelijk altijd voordat u Koopt )
Vergelijk 5 belastingadviseurs in Harderwijk en bespaar tot 40% in slechts 2 minuten tijd!
✅ TIP: ( Vergelijk altijd voordat u Koopt )
Vergelijk 5 belastingadviseurs in Harderwijk en bespaar tot 40% in slechts 2 minuten tijd!
✅ TIP: ( Vergelijk altijd voordat u Koopt )
Vergelijk 5 belastingadviseurs in Harderwijk en bespaar tot 40% in slechts 2 minuten tijd!
Postbus341, 3840AH, Harderwijk
[email protected]
http://www.mbm-info.nl
Wat wij doen:
Wij zijn MBM, een jong en dynamisch bedrijf, met ervaren en ambitieuze specialisten op het gebied van financiële, fiscale en personele zaken. Wij adviseren ondernemers en zorgen bovendien voor de uitvoering van de bijhorende dienstverlening zoals de financiële- en salarisadministratie en P&O activiteiten.
Onze doelstelling is om naast de ondernemer staan en meedenken over de toekomst van zijn of haar bedrijf en meehelpen de doelstellingen van de onderneming te realiseren. We willen graag samen met u zaken doen.
Ons advies en onze dienstverlening bestaan onder andere uit:
- opzetten van de financiële administratie / administratieve organisatie;
- uitvoeren van de financiële administratie;
- ASP oplossingen (u maakt gebruik van onze servers): gebruik van de nieuwste versies van pakketten / dagelijkse back-up / snelle inzet van onze mensen bij calamiteiten;
- samenstellen van jaarrapporten;
- opstellen van managementrapportages;
- debiteurenbeheer;
- doorlichten van de financieringsstructuur;
- organisatiemanagement.
Met raad en daad staan wij u bij mede door:
- advisering;
- verzorgen van uw aangifte;
- bezwaar- en beroep.
Op het gebied van:
- erf- en schenkbelasting;
- inkomstenbelasting;
- loonheffing;
- omzetbelasting;
- vennootschapsbelasting.
In het personeelsmanagement staan wij u bij met:
- opstellen van personeelsbeleid gericht op de ondernemingsdoelstellingen;
- inrichten en uitvoeren van loonadministraties conforme actuele wetgeving, enzovoorts;
- beheer personeelsinformatiesysteem: contractbeheer, opleidingsregistratie, dossiervorming (digitaal en op papier);
- verzuimbegeleiding gericht op benutten van mogelijkheden, schadebeperking en actuele wetgeving;
- toepassen van arbeidsrecht: arbeidsvoorwaardenreglement, arbeidscontracten, UWV procedures, kantonrechter;
- werving & selectie;
- personeelsontwikkeling: opleidingsplan, competentieprofielen, POP.Openingstijden:
Maandag : 08:30 - 17:00
Dinsdag : 08:30 - 17:00
Woensdag : 08:30 - 17:00
Donderdag : 08:30 - 17:00
Vrijdag : 08:30 - 17:00
Zaterdag : gesloten
Zondag : geslotenService:
Diensten aan huis, Gratis kennismakingsgesprek, Gratis offerte
Toegankelijkheid:
Lift aanwezig
Doelgroep:
Bedrijven, MKB, Particulieren, Starters, Stichtingen en verenigingen, ZZP
Diensten voor bedrijven:
Accountancy, Advieswerkzaamheden, Bedrijfsadministratie, Begeleiding bij financiering, Begeleiding bij opstellen ondernemingsplan, Begeleiding bij opzetten administratie, Begrotingen / prognoses opstellen, Belastingadvies, Boekhouding, Debiteurenbeheer, Facturering, Financiële administratie, Inkomstenbelasting verzorgen, Jaarrekening opstellen, Loonbelasting verzorgen, Omzetbelasting verzorgen, Overleg met Belastingdienst, Pensioenen (advies en afhandeling), Personeelsadministratie, Salarisadministratie / loonadministratie, Tussentijdse rapportages / analyses opstellen, Vennootschapsbelasting verzorgen, Administratie, Fiscaal advies, organisatiemanagement, Salarisadministratie, Loonadministratie, managementrapportages, Verzuimbegeleiding
Diensten voor particulieren:
Aangifte inkomstenbelasting, Aanvraag (voorlopige) teruggave belastingen, Aanvraag toeslagen, Achterstallige administratie verwerken, Advieswerkzaamheden, Belastingaanslagen controleren, Bezwaarschriften en beroepschriften opstellen, Online administratie, Particuliere administratie verzorgen, erf- en schenkbelasting
Aangesloten bij / Certificering:
RBA